12/1/08

pagalvotipagalvepagaliukas

pasakysiu jums atvirai, as niekaip negaliu nustoti didziuotis vilniaus prekyba, nes jie istiesu labai galvoti zmones.
Isivaizduok į kokią padėtį yra įspraustas lietuvis, maximos šalyje. Jis ištiesų galima būtų sakyti yra ant degradacijos slensčio tik to dar nesuvokiąs. tuojaus paaiškinu kodėl.
Maxima - apie viską pagalvota.
Siaubingiausias šūkis kokį esu skaitęs, nesenai susimasčiau kokią šiurpią žinią jis neša. Aš pagalvojau apie maistą, maxima irgi apie tai pagalvojo dar prieš mane, aš pagalvojau apie sabotažą, o maxima jau prieš tai pagalvojo, kad aš galiu pagalvoti, nes maxima apie viską pagalvota. Galvoti lietuvoje darosi pavojina, nes maxima dar tau nespejus pagalvoti jau apie tai pagalvojo, ypatingai turėtų būti liūdna muzikantams ir MENININKAMS, nes jie iš tiesų visi yra be stubro, nes viską ką jie sugalvojo, jau sugalvota ir jau parduodama su nuolaida, tad nėra kur dėtis, tik emigruot, kur nėra tokio baisaus prekybos centro,kuris viską pagalvoja. Piliečiai, aš nežinau ką jūs galvojat apie maximą, bet raginu jus priversti ją pagalvoti apie nepirkimą joje, žinau kad maxima jau pagalvojo, kad čia rašau, bet pagalvokit ir jūs gal ji daugiau pagalvos, ir gal pavyks ją įpinti į ydingą ratą, kai maxima pagalvos kad jau pagalvojo ir pagalvos pagalvojimą pagalvos ir pagalvos, kol nesugebės susekti kada gi pirma pagalvojo ir ... tolesnis tekstas buvo ištrintas bičiulės maximos, nes ji pagalvojo, kad būtų žalinga jūsų sveikatai.

Maxima - apie viską pagalvota.

3 Comments:

Anonymous said...

darius

Tavo įrašas man labai primena logikos paskaitas:

Jei Maxima nepagalvoja, tai kitiems yra leista galvoti
Maxima ne nepagalvoja
Reiškiasi - kitiems nėra laista galvoti.

O šiaip labai prajuokina. Ačiū

Anonymous said...

Man baisu

kisielius said...

paskaitęs supratau iš kur krizė pasaulyje

Post a Comment