6/26/08

4toko anekdotas

Man ketvirtokas papasakojo tokį anekdotą:

Vaikas grįžta namo iš mokyklos, mama klausia kaip sekėsi. Vaikas sako - gerai, gavau du dešimtukus. Melo detektorius: pyp pyp pyp. Tada vaikas sako: na gerai gerai, gavau aštuntuką. Mama sako: kai aš mokiausi mokykloje, tai vien tik dešimtukus gaudavau. Melo detektorius: pyp pyp.
Po kurio laiko grįžta tėtis namo ir sako: kai aš mokykloje mokiausi... Melo detektorius: pyp pyp!


Šis anekdotas juokingas tuom, kad melo detektorių šeima namie turi.

1 Comment:

sauliuszakarevicius said...

ką rodo melo deterktorius šeimoje?
1. Protu nepasitikėjimas nesuvokiamas.
2. Mokykoje sekasi tik pažymiais (tai mane liūdina, nes laikantis to principo užaugus gali sektis tik pinigais?)
2. Tėtė idiotas.
3. Melo detektorius įjungtas visą dieną, taigi galima manyti, jog arba šeimos nariai nesugeba savarankiškai suvokti realybės arba jie netaupo elektros.
3. Iš kur tėtė žino, kad šeimoje vyko pokalbis apie pažymius ir tik įėjęs į namus pirma tėškia savo nesąmonę apie sufabrikuotą praeitį idant pasisveikintų su šeima, galima įtarti namus esant pilnus blakių.
4. Mama savęs negerbianti moteris, nes susidėjo su nemokytu vyru, kuris ja nepasitiki ir prikimšo namuose pasiklausymo įrangos.
5. Freaky Family thats for sure.

Man čia juokinga kad ketvirtokas norėjo papasakoti anekdotą tau pauliau o papasakojo apie socialinę votį.
{:

Post a Comment