8/20/10

Tęsiant Partizaninio marketingo temą...

Su Kramčiu vykstant keliu Rytai-Vakarai kažkatram kilometre akį patraukė stipriai partizanityvus marketinginis sprendimas. Akivaizdu, jog tokio per gyvenimą būsime regėti neregėję..
Rodos deperatiško netekimo skausmo turėjęs būti palaužtas versloviškas Lietuvis suinvestavęs 16 (gėli šaltiniai sako iki 18) kreditinių milijonų litų į šiaudinstogę kibininę ir viską paskiau pavertęs liepsnoprade (liepsnopradė - medžiaga kurios pasekmėje prasideda liepsna) galėjo šiame etape pasitraukti iš įtemptos konkurencinės maitinimo sektoriaus aplinkos, jis nelyginant feliksas pakilo iš liepsnų liežuvių kaitros ir užmušo savo konkurentų moralę drąsiai spjaudamas į nusistovėjusią sterilaus maitinviečių dizaino interjero tendenciją, spjovė į painias ir kone nepasiekiamas Higienos normas ir aukštai pakėlęs akis į dangų su raudonos drobės pagalba, nelyginant Leninas prieš bolševikus, pakvietė savo klientą pirmąją ir unikalią "Nuodegulinę Kibininę". Šiai verlo konvulsijai pailiustruoti pasitelkiu fotofiksatų porą vienoje iš jų Paint redagavimo programa įkelta raudona rodykle, pažyminčią kibinų pardavimo vietą. Pravažiuodami užsukite, nevalia ignoruoti per galvą besiverčiančio verslo kliedesio...





kramčio rakursas sekančiai..


2 Comments:

Anonymous said...

sauliuszakarevicius yra giliai išsilavinęs asmuo, eseistas stačiai.

Puiku, kai proto galią pasitelki gumarui formuoti

Anonymous said...

Gerai, kad žmogus bando atsitiest, o ne dejuoja dėl nelaimės :)

Post a Comment