6/5/09

funkcinis sutrikimas

Šiais laikais dažnai žmonių prašoma įvairių dalykų, vienas iš dalykų, kurių yra paprašyti žmonės šiaip yra savimi labai paprastas ir susideda iš kelių žodžių, kad ateityje nebūtų perduota per daug žodžių telefonu:




Paaiškinimas: Čia juokinga ne todėl, kad sunkmetis, ir ne todėl kad žmonių prašoma, čia juokinga tai, kad taupoma nebūtinai remiantis logika, o galbūt čia net netaupoma, o prašoma vardan prašymo. Juokinga ir tai kad įrenginys turintis galimybę tik priimti įeinančius laidinio telefoninio ryšio skambučius ir tuo nusileisdamas net TeleDu taip promociuotam meškafonui savo funkcionalumu yra papildomai apribotas kliūtimis juo naudojantis t.y. iškeliant rodos neįtikėčiausią sąlygą net ir esant galimybei juo naudotis pagal paskirtį administracija įpareigoja naudotoją riboti savo žmogišką poreikį komunikuoti pasitelkiant, kad ir analogines/skaitmenines technologijas ir stengiasi apeliuoti sąžinėn prašydama juo naudotis trumpiau, negu naudotojas ketino.
Čia juokinga ir tai, kad bordavo-neįgalaus-butaforinio-šlykščiai nupaveiksluoto telefono korpuse akivaizdžiai matyti kaip aš gražiai šypsausi.
Čia juokinga kad ištiesų nesimato kaip aš šypsausi.
Čia juokinga ir tai kad net jeigu ir matytusi kad aš šypsausi, vargu ar tai sukeltų juoką sveikam individui.
Čia juokinga nes sakydamas "sveikam individui" ir duodamas suprasti, kad nesveikam individui vis gi galėtų būti labiau juokinga aš vėl juokauju, nes atrinkti objektyvius kriterijus kuriais remiantis nesveikas individas atsirenka juoktis jam ar ne įvertinti neįmanoma.
Čia ir vėl juokinga, nes naudodamas sąvoką "nesveikas individas" neįvardinu kuria negalia skundžiasi ar jaučiasi individas, todėl slaptai visus negaluojančius sulyginu su protiškai pamišusiais;
Čia jau darosi nebejuokinga, nes toliau skaitant gaištasi laikas o bajeriukai vienas po kito tampa mažiau sukeliantys linksmumą skaitytojui, o man kaip Jūsų brangaus laiko sunaudotojui yra juokinga, todėl kad linksmumą man šioje vietoje sukelia beprasmybė, ir tik dabar supratau, kad rašydamas šią beprasmybę aš sugaištu daugiau savo laiko nei jūs trunkat ją perskaityti, todėl juokų lygtyje mano dėmenys ir daugikliai yra žemesnių vertinamųjų verčių, kas mane skatina juoktis iš savęs ir tuo būdu suabėjoti savo protinėmis galiomis.

10 Comments:

kisielius said...

graži nuotrauka, brolyti

Anonymous said...

žanro krizė, kaip suprantu

DNR said...

Man tai rodos juokelių branda šiame įraše pasireiškia. Kai juokinga dėl to, kad nejuokinga.

Ner moteru said...

labai juokingas yra sitas apartas,
ojei namie tik toks yra ir pvz gaisras, otavo langai su grotom

sauliuszakarevicius said...

nerijau, tada geriau ilgai telefonu nekalbėti...

Ner moteru said...

nujo gaisras , nubet negali nekalbet, nes perskambint neis

indr said...

:D tu fainas man

indėnas said...

sitas geras

Anonymous said...

Bravo, bravisimo. Čia buvo viršūnė!

Unknown said...

Lol xD Šitas geras tikrai xDD

Post a Comment