8/23/09

Verslo planas

Kadangi Lietuvoje siaučia krizė (jei kas man duotų po skatiką, kaskart, kai paminimas šis žodis, aš būčiau turtingas kaip Valinskas), jos akivaizdoje sumaniau verslo planą. Mintis man šovė DVD fylmu nuomos punkte. Kadangi žmogus aš išsiprusęs, vienodai aš mėgstu ir filmus žiūrėti ir knygas skaityt. Pagalvojau, kad daug pinigų ant tų knygų išeina, baisiai užsibrangino knygynai paskutiniu metu - kodėl neįsteigus knygų nuomos punkto?

Čia juokingiausia, kad kai kurie žmonės iš tikrųjų taip mano ir į internetą rašo. Pats mačiau.

9 Comments:

heh said...

mantai juokinga, nes tam reikalui jau biblioootekos yra

Ner moteru said...

naturalu, nes apie tai ir yra pokstas

heh said...

visad prijaučiau natūralams

Ruksejis said...

bibliotekos? rimtai??

DNR said...

Na bent "Knygų nuoma" rinkodaros prasme kur kas pranašesnis, nei kažkokia "biblioteka". Net šaknis nekokia.

kramtomasas_ant_epil said...

cia esme tokia, kad gi i bibliotekas nefaina eiti. as pats beveik neidavau, pvz mokykloj tik 12 klasej buvau ir tai gal viena karta

Marius said...

Čia dar juokinga, kad nėra tokio pinigo pas mus kaip skatikas, ir niekas tokių neturi, todėl negalėtų ir duoti, o jeigu ir turėtų, tai būtum žinoma kad turtingesnis už Valinską, nes čia juokinga dar ir tai, kad jis sėdi visas skolose.

kramtomasas_ant_epil said...

mano senelis turi skatiku

indėnas said...

dar jiokinga kai zmones manosi zina kas sedi skolose ir kas ne, mass media vyruciai mass media. zinoma neatmetu galimybes kad marius yra uzsislaptinus inga valinskiene ir istikruju zino tiesa sia tema.
Beja kalbant apie zodi krize, visiskai pritariu, kartais nesivercia liezuvis ji betart, nes nebezinau ka jis reiskia

Post a Comment