8/19/09

Žilėnas

savaitgali kaime, dede nusipirko nauja zolepjove
nu ir jis ten bando ja kurt su kitais keleis vyrais
pripyle tepalo, nu ir ka, reikai bendzino kad veiktu viskas
ziuri žilenas stovi, sako
" Žilėns gal pas tave yr benzina? "
nu zilenas nueina pas saves atsinesa penklitrini bambali benzina.
supyle, uzkure,uzgesino ir ivare i garaza.

- ***** susipylem visa zileno benza, apgavo tave žilėnai

sedi žilėnas ant kelmo apsikabines tuscia banbali, ziuri liudnom ikaususiom akim

- ***** mane grynai

man tai juokinga nes pabandyti zolepjovei supyle visa žilėno benzina,
o žilėnas yra labai juokingas kaimynas, jis viska padaro ant snargliaus, mano tete taip sako

4 Comments:

kisielius said...

aš tai nesuprantu kodėl jie taip kalba tas galūnes. trumpina, išraško po raidelę. na, juk pase parašyta Žilėnas, o skaitytų turbūt - Žilėns. kaip taip įmanoma?

Ner moteru said...

man tai labai aptinka kad jie taip daro,
dar jie daznai sako Žilėnuks, Kelpšiuks,
na ir kas beko paminesiu zymia pavarde kad langviau butu isivaizduoti
Brazauskiuks

Draugasmartynas said...

tikiuosi Žilėnas neskaito A&D :)

Ner moteru said...

as irgi tikiuosi

Post a Comment